למה לערוך יום גיבוש בפאלקון לייזר טאג?

eyal 06.06.20

יום גיבוש לעובדים הוא דרך נפלאה לשבור את השגרה, אך יתרה מזאת הוא מוכרח להביא עמו מטרות עסקיות לרבות דרבון המוטיבציה, יצירת תחושת אחדות והיכרות בין העובדים והאגפים השונים וזיהוי עובדים שמתבלטים מעל היתר לצורכי איתור מועמדים לאפיקי קידום שונים.

בפאלקון לייזר טאג נשמח לארח אתכם באחד מן המתחמים היוקרתיים שלנו, וכאשר אנחנו מדברים על יוקרתי, אין מדובר בנוחות, כי אם בדימויו של שדה קרב רווי אדרנלין! רוצים לשבור את השגרה? אם כבר, אז בואו נעשה את זה בדרך מקורית ומפתיעה.

יוצרים הוויה תחרותית מגבשת

פעילות וימי גיבוש לעובדים מוכרח בראש ובראשונה ליצור חוויה שמלכדת ומאחדת בין העובדים. במתחמים שלנו תוכלו למצוא אתרי טבע עם מגוון ענק של מתקנים להסוואה, ציוד ולבוש מקצועי שמכניס ישירות לתוך אווירת הלוחמה וצוות מקצועי ומסור שיודע לשלהב את האווירה ולשלב תכנים מקצועיים בהתאמה אישית ובהתאם לדרישות הארגון.

דואגים לבטיחות שלכם

עד כמה אנחנו דואגים לבטיחות? כאן לא מדובר בכדורי צבע שיכולים להיות די כואבים ואפילו מרתיעים. המשחק הזה פשוט מתאים לכולם, וזאת בזכות טכנולוגיית לייזר שאיננה מצריכה ציוד מיגון כבד ומסורבל.

כל משתתף ומשתתפת מצוידים ברובים הנדמים כמו M-16 יחד עם כוונת מתקדמת. צוות העובדים שלכם יחולק לשני צוותים וכלל המשחק מפוקח על-ידי הצוות של פאלקון. יצר התחרותיות, פרסים לזוכים ויצירת אווירה המצריכה מאפייני מנהיגות, כל אלו הופכים את המתחמים שלנו לבולטים בתחומם בענף ימי הגיבוש בישראל.

להיכנס לתוך התסריט

מנהלים? בעלי חברות ועסקים? ספרו לנו על היעדים שאתם רוצים לכבוש במסגרת יום הגיבוש ואנחנו כבר נדאג להציע לכם מגוון תסריטים שיוכלו להתאים במדויק לצורכיכם.

בפאלקון לייזר טאג גיבשנו מגוון רחב של תסריטים שיכניסו אתכם הישר לתוך סרט הוליוודי רווי אקשן ואדרנלין. משחרור בני ערובה ועד למשחק נטול קווים אדומים שבו רק החזק (ואם נכנס לאסטרטגיות אז הרי שגם ובעיקר המתוחכם) שורד. 

שבירת הקרח

מרגישים באופן עקבי שישנו ריחוק עליו אתם רוצים לגשר בין הסגל הניהולי הבכיר לבין העובדים הזוטרים? לצד האקשן הבלתי פוסק, ישנם אינספור מצבים מבדרים שמטבע הדברים מתרחשים כאשר שתי קבוצות מתחרות זו בזו ללא מעצורים ועם נשקים שלופים.

עם האווירה התחרותית הנפלאה, צוות שגם יודע להכניס לא מעט הומור ותחושת שטות, גם אתם והעובדים הזוטרים תוכלו להתגבש ולהכיר טוב יותר. זוהי הזדמנות מצוינת לשבור את המחסום שקיים ולהביא את האווירה הנפלאה שנוצרה הישר חזרה אל שגרת העבודה.

שדרוגים

לא חבל להתעסק עם כל הלוגיסטיקה שמסביב? אצלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של אפשרויות שדרוג לרבות מגשי אירוח חגיגיים עם שפע מאכלים מזמינים ומשביעים ואפשרויות התאמה אישית שינצלו את זירות הלוחמה שלנו באופן מדויק לצורכי הארגון.

נשמח לארח גם אתכם, ואנו מזמינים אתכם להתרשם מן הגלריות שבאתר. לקבלת מידע נוסף השאירו לנו פניה או צרו עמנו קשר טלפוני במספר: 072-2727988.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat