לאיזה אירועים מומלץ לעשות פעילות לייזרתאג?

eyal 05.12.19

מה לא נאמר על הפעילות של לייזרתאג? היא יכולה להתאים למגוון רחב של אירועים. אך רגע לפני שאתם בוחרים בלייזרתאג בתור האטרקציה לאירוע שלכם, מוטב שתבינו לאילו אירועים בדיוק הפעילות מתאימה? לכן על מנת שנוכל לעשות לכם סדר, החלטנו להסביר לכם בדיוק מהם היתרונות של פעילות לייזרתאג בכל אחד מהאירועים הבאים. כך לפני שתתכננו אירוע, תוכלו לדעת האם לייזרתאג מתאימה לו? ואיך תוכלו להוציא מהפעילות את המקסימום האפשרי, כך שהיא תהיה גולת הכותרת של האירוע כולו.

לייזר טאג לבר או לבת מצווה

האירוע הראשון שנרצה לעסוק בו זאת פעילות לייזרתאג לבת או לבר מצווה. אתם יכולים לבחור לקיים את הפעילות ליד הבית שלכם או באחד מהמתחמים שלנו, ואנו נספק לכם את כל הציוד לחוויה בלתי נשכחת. מה שמיוחד זה שפעילות לייזרתאג תהיה מותאמת בדיוק לאירוע שלכם, כך שאתם כמעט לא צריכים לעשות דבר על מנת להוציא ממנה את המקסימום באירוע שלכם.

אתם בטח שואלים את עצמכם מהי העלות של פעילות לייזרתאג לבר או לבת מצווה. אז מכיוון שאנו דוגלים בשקיפות נספר לכם את המחירים כאן, כך שתוכלו לדעת בדיוק כמה אתם צריכים לשלם. העלות של פעילות לייזרתאג לקבוצה של עד 30 אנשים לשעתיים שלמות תעמוד על 3300 ₪, כאשר על כל משתתף נוסף תצטרכו לשלם 65 ש”ח נוספים.

לייזר טאג לימי גיבוש או לימי כיף

עוד אירוע שבו תוכלו ליהנות מהפעילות של לייזרתאג זה כמובן ימי גיבוש או ימי כיף לעובדים או למוסדות. אין דבר שיכול להיות מגבש יותר מאשר הימצאותם משותפת בשדה הקרב, דבר שאמור להוציא מכל משתתף את כל הכישורים הטמונים בו. לכן אין דרך יותר מהנה ויותר מגבשת שבאמצעותה תוכלו להעביר את ימי הכיף שאתם מתכננים למוד שבו אתם נמצאים או למקום העבודה שלכם.

אתם תוכלו להגיע אלינו על מנת להשתתף בפעילות באחד מהמתחמים שלנו, או מנגד לבקש מאיתנו להגיע אליכם עם כל הציוד. נוכל לקיים את הפעילות בסמוך למוסד או למקום העבודה במידה ויש מספיק שטח שבו ניתן לבצע אותה.

לייזר טאג לימי הולדת

מתחשק לכם לערוך יום הולדת מושלם לבן או לבת שלכם? יש לנו את ההצעה הטובה ביותר עבורכם. פעילות לייזר טאג במרכז מתאימה לכל הגילאים, והיא תוכל לגרום לכל הילדים להרגיש כאילו הם חיילים ליום אחד. אין אטרקציה יותר מיוחדת ליום הולדת מאשר פעילות לייזר טאג לימי הולדת. הפעילות תתואם בהתאם לגיל הילדים, כך שהם יוכלו להפיק ממנה את מירב ההנאה ואת מירב הגיבוש.

בפעילות הזאת כל הילדים משתתפים ביחד, כך שהם מתגבשים האחד עם השני ונהנים מאוד בפעילות המשותפת. כך שאין אטרקציה יותר מהנה ויותר מאתגרת שתוכלו לבחור ליום ההולדת של הילד או הילדה שלכם, אטרקציה שכולם הולכים ליהנות בה.

לייזר טאג לכל אירוע שיש לכם

עד כה דיברנו על אירועים ספציפיים, אך הפעילות של לייזרתאג יכולה להתאים כמעט לכל סוגי האירועים. כל מה שאתם צריכים לעשות בשביל לקבל את הפעילות המיוחדת ומאתגרת באירוע שלכם זה רק ליצור איתנו קשר. אנו באמצעות אנשי המקצוע המנוסים שלנו נדע להתאים את סוג הפעילות לדרישות ולצרכים שלכם.

כי בכל אירוע אתם רוצים להכניס אלמנטים מיוחדים אשר לא היו קיימים לפני כן. לייזרתאג היא בדיוק האטרקציה שיכולה להפוך את כל האירוע שלכם לבלתי נשכח, לכזה שכולם הולכים לדבר עליו עוד הרבה זמן קדימה – ביחד איתנו נהפוך את האירוע שלכם לאירוע בלתי נשכח.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat