רוצים לצאת לקרב ולא להיפצע? לייזר טאג היא פעילות מצוינת לפרוק אנרגיות!

eyal 15.12.19

תמיד חלמתם להיות בשדה קרב וחששתם להיפצע? לייזר טאג היא בדיוק הפעילות המושלמת עבורכם. מדובר על פעילות ייחודית שבה כל אחד מכם נכנס היישר אל שדה קרב, אך כמובן שאתם לא מסתכנים בפציעות או בסיכונים כאלה ואחרים. הפעילות כולה מתבצעת עם רובי לייזר, עד עדיין היא מדמה בצורה מושלמת את הפעילות בשדה הקרב. אז מדוע אתם צריכים לבחור דווקא בפעילות של לייזר טאג על פני אופציות אחרות שזמינות עבורכם? המאמר הבא יספק לכם את התשובות לשאלות הללו.

מה מיוחד בפעילות של לייזר טאג?

הדבר הראשון שנרצה לספר לכם זה מדוע הפעילות של לייזר טאג היא הפעילות הטובה ביותר עבורכם. ראשית כל היא מיועדת כמעט לכל, ללא שום הבדל. נשים וגברים יכולים להגיע כאחד ולהתאמן על יכולות הלחימה שלהם בשדה הקרב. אפילו אנשים עם צרכים מיוחדים יוכלו למצוא את עצמם משתלבים בצורה מושלמת בפעילות שלנו. אנו עושים את מירב המאמצים על מנת להתאים את הפעילות שלנו כך שלא משנה מי יגיע הוא ייהנה בה.

בנוסף מדובר על דבר מיוחד לפרוק אנרגיות, אך כמובן מבלי לפגוע באף אחד באופן פיזי. באמצעות הפעילות של לייזרטאג תוכלו לשחרר את כל האנרגיות ואת כל הדברים שגורמים לכם להרגיש לא טוב, וכך ללא ספק תוכלו להוציא את המקסימום מהפעילות עצמה.

סיבה שלישית ואחרונה זה היכולת של הפעילות לגבש צוות, כך שהיא תהפוך את כל מי שמגיע לפעילות להרבה יותר מגובש. בין אם מדובר על בני נוער שמגיעים ככיתה או אפילו בנפרד, או בתור אופציה לימי גיבוש עבור העובדים שמגישים כי חסר להם הדבק על מנת שהוא יוכלו להצליח במקום העבודה שלהם.

מתי אפשר להגיע ללייזר טאג?

החדשות הטובות הן שאתם יכולים להגיע ללייזר טאג כמעט בכל ימות השנה, וליהנות מחוויה ייחודית שככל הנראה עדיין לא יצא לכם לפגוש. למעט ביום שבת שהו המתחם סגור, תוכלו להגיע אלינו בכל יום חול החל מהשעה 09:00 ועד לשעה 22:00 בימי שישי אנו פועלים החל מהשעה 09:00 ועד שעתיים לפני כניסת שבת או לפני כניסת החג.

כך שאתם יכולים למצוא את הזמן שמתאים לכם על מנת שתוכלו להפוך את הזמן הפנוי שלכם לחוויה שלא תוכלו לשכוח בזמן הקרוב. הפעילות יכולה להתאים לימי הולדת, אירועים כמו: בר מצווה, בת מצווה, פעילויות לעובדים ועוד.

למה דווקא ללייזר טאג?

עם הזמן ככל הנראה תמצאו לא מעט מקומות נוספים אשר מתיימרים לספק לכם פעילות אשר דומה לפעילות בלייזר טאג. אך אצלנו בלייזר טאג אתם מקבלים את הציוד המתקדם ביותר, ציוד שממחיש לכם כאילו אתם נמצאים ממש בתוך שדה קרב. אצלנו תוכלו למצוא גם את המתחמים הגדולים ביותר בישראל, כך שאתם תרגישו שאתם נמצאים בעיצומה של מלחמה – ותשכחו כמעט את כל מה שהולך מסביב והחוויה תהיה בלתי נשכחת, כזאת שיהיה לכם קשה מאוד לשכוח ממנה.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat