הציוד שיגן עליכם בפעילות הלייזר טאג

elihai 22.12.19

אתם והילדים אוהבים לשחק בלייזר טאג? חשוב מאוד, לשמור על הבטיחות בזמן המשחק. לשם כך, יש ללבוש ולשים לפני המשחק, את הציוד שישמור שהמשחק המהנה, יהיה גם בטוח. למעשה, שחקן לייזר טאג, נראה כמו חייל בפעולה. הוא חובש קסדת הגנה, שם אפוד, ולובש ברכיות. ומומלץ, לשים משקפי הגנה מפני קרני הלייזר.

ברכיות לליזר טאג

כאשר משחקים בלייזר טאג, יש לשים ברכיות. גם חיילים, שמים ברכיות במהלך הפעילות והאימונים. יש סוגים שונים של ברכיות המגנות על הרגליים בזמן פעילות. סוג הברכיות הטוב והמומלץ ביותר, הם ברכיות נינג’ה איכותיות. לברכיות אלו, יש מגן קשיח, השומר על הברך, ומונע פגיעות. החלק הקשיח, עשוי מחומר איכותי ביותר.

אפוד הגנה במשחקי לייזר טאג

האפוד אינו חובה במשחקי הלייזר טאג. אך, האפוד נותן בהחלט הגנה נוספת ללובש. האפוד, יכול להיות קליל ונוח. באפודים למשחקי לייזר טאג, יש חיישנים מיוחדים, הרושמים כל פגיעה של קרני לייזר באפוד. החיישנים, משתקים לכמה דקות את הרובה של השחקן, ומונעים המשך פגיעה לייזר בשחקן. בשביל החוויה, מומלץ שהאפוד יהיה בצבע צבאי. מעל האפוד, לובשים חליפת מגן. החליפה, מגנה על השחקן מפני קרני הלייזר.

מדוע יש לשים קסדה במשחק לייזר טאג?

מדוע יש לשים קסדה על הראש במשחק לייזר טאג? במהלך המשחק, השחקנים מאוד פעילים. הם נעים במהירות בשטח, ועלולים ליפול. במהלך הנפילה, הראש עלול להיפגע. ולכן, על מנת לקבל את ההגנה הטובה ביותר מפגיעה ראש, יש לשים קסדה בזמן הפעילות. בקסדה, יש חיישנים מיוחדים הקולטים את קרני הלייזר, ומשתקים לכמה דקות את הרובה היורה.

כובע או קסדה?

כל זירת לייזר טאג, בוחרת את ציוד הלבוש לפי התקציב. בחלק מהמקומות, יש כובעי בד צבאיים או רגילים. אולם, כובעים אלו אינם רגילים. הם מכילים חיישן מיוחד. בחלק מהמתחמים, יש קסדות.

מהם משקפי לייזר טאג?

חדירת משקפי לייזר טאג לעיניים, מסוכנת. לכן, במהלך המשחק, שמים השחקנים משקפיים מיוחדות על העיניים. המשקפיים, מונעות מקרני הלייזר לחדור אל העיניים. המוח הישראלי, פיתח משקפי מציאות מדומה מיוחדות ללייזר טאג. מצד אחד המשקפיים מגינות על העיניים, ומצד שני, המשקפיים נותנות לשחקנים חוויה של מציאות מדומה. למשקפיים אלו, מוצמדות אוזניות, המגנות על האוזניים מפני הרעש, ומסייעות בשידור מציאות מדומה.

בואו לשחק לייזר טאג עם “פאלקון”!

רוצים לשחק בלייזר טאג? מתחמי “פאלקון”, נועדו בשבילכם. אנו מתפעלים מספר מתחמי לייזר טאג, בלטרון, בקיבוץ ניר דוד, ובאזור הקריות. בנוסף לפעילות הקבוצות במתחמים שלנו, אנו מגיעים עם הציוד שלנו לכל רחבי הארץ. אנו מפעילים קבוצות ילדים, בני נוער, ואף מבוגרים. אנו מקיימים ימי גיבוש לעובדים במתחם המשרדים, שכולל גם הרמת כוסית. יש לכם בר מצווה או בת מצווה? תוכלו להזמין את החברים לפעילות לייזר טאג מרתקת.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat