מארגנים בר מצווה? האטרקציה שאתם חייבים להכיר

eyal 27.10.18

מארגנים בר מצווה? האטרקציה שאתם חייבים להכיר

בכל הנוגע לארגון בר או בת המצווה, קיים דגש על בחירת פעילות מלהיבה שתתרחש בתוספת לחגיגות בר המצווה העוסקות בעלייה לתורה. בכך, אם בעבר היו מקיימים את האירוע המרגש בבית הכנסת או באולם אירועים – הרי שכיום נוהגים לשלב בין מסורת ארוכת שנים של עלייה לתורה – פעילות מלהיבה, שתתקיים לאחר הטקס.

אם אתם רוצים להפוך את בר המצווה לחוויה יוצאת דופן, תוכלו לבחור – עבור ילדים שאוהבים לשחק, “מכורים” למשחקים כמו סוני פלייסטיישן משחקי רשת, משחקי אקשן ועוד – יום בו הילד וחבריו יצאו לפעילות כיפית מלאת אדרנלין הידועה כמשחק לייזר טאג. האטרקציה הפופולארית מתאימה לבר מצווה: לבת מצווה: לימי הולדת וכדומה, והיא מספקת לילדים ומבוגרים חוויה כיפית במיוחד.

אבל מה צריך לדעת אודות האטרקציה?

לייזר טאג הוא משחק אקשן שהגיע אלינו מארצות הברית. הפעילות כוללת יום כיפי במיוחד בו ישנן מספר קבוצות המתחרות אחת בשנייה, כדי להגיע ליעדים, לצלוח משימות, לכבוש טריטוריות, והכול באמצעות פעילות פיזית ותכנון אסטרטגיות לחימה. לייזר טאג הוא משחק מלא אקשן בו כל שחקן מקבל מדי חייל ורובה לייזר, אשר מסמן (ללא פגיעה אמיתית) את הפגיעה בשחקנים יריבים. בכך אפשר לכבוש טריטוריות, להביס את המתחרים וליהנות מחוויה מלאת התרגשות אמיתית!

איך מתקיים לייזר טאג?

לייזר טאג היא פעילות אקשן חווייתית שמגבשת קבוצות, מלהיבה את המוזמנים ומוסיפה המון רוח חיה לפעילויות, אירועי גיבוש וימי כייף . הפעילות היא משחק מלא אדרנלין ויוצא דופן, אשר מתאים לילדים מגיל 10 ומעלה, ולקבוצות של 30 אנשים בדרך כלל. הפעילות אינה כואבת, מלכלכת או קשה, אך היא מאתגרת – מה שיוצר השתתפות בהרפתקה עוצרת נשימה!
כיום, ישנן חברות מקצועיות שמארגנות ימי כיף לילדים ומבוגרים בהם כולם נלחמים והופכים לקבוצה מגובשת מאוחדת וכזאת שעובדת יחדיו להשגת מטרות. הפעילות יכולה להתקיים במתחם מעוצב שמדמה שטח לחימה אמיתי, כמו גם שישנן חברות המספקות אנשי מקצוע המגיעים אל חצרות פרטיים, שטחים של בתי ספר או אולמות ספורט גדולים, יערות, ובעצם לכול מקום בו אתם רוצים לקיים את החגיגה. אנשי המקצוע, יקימו בכל מקום, את האלמנטים הדרושים עבור המשחק.

כיצד בוחרים לייזר טאג?

במידה ואתם מתכננים בר או בת מצווה, כדאי לפנות את חברות לייזר טאג שמפיקות אירוע שלם שכולל חבילות משחק בהתאמה אישית: עיצוב המרחב: ארגון פינות אוכל וישיבה: ארגון מוזיקה ושאר אטרקציות לבר מצווה. בכך אפשר לשלב את טקס העלייה לתורה המרגש עם יום פעילות כיפי במיוחד, שמתאים לילדים ומבוגרים. בחרו מקום מושלם עבור האירוע שלכם – ובר או בת המצווה שתכננתם, תהיה חוויה משמעותית עבור ילדים ועבור מבוגרים…

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat