3 האטרקציות המבוקשות ביותר ליום גיבוש בצפון

eyal 24.09.20

בעלי עסקים רבים מתלבטים לא מעט לפני שהם בוחרים את האטרקציות שהם הולכים לסגור עבור יום גיבוש לעובדים. האם הם יקיימו יום גיבוש בצפון, בדרום או במרכז? האם הם ילכו על ארוחה מפנקת וטיול אופניים בשבילים מרתקים או שהם יעבירו את העובדים בחוויה מגבשת ומאחדת. ישנם לא מעט שאלות העולות לפני שבעלי העסקים סוגרים את כל הפרטים ליום כיף וגיבוש לעובדים ואנחנו כאן אספנו עבורכם את האטרקציות המבוקשות ביותר לשילוב ביום גיבוש בצפון.

בחרתם לפנק את עובדי החברה ביום כיף וגיבוש בצפון, אתם מחפשים את האטרקציות החמות ביותר, המבוקשות ביותר שיגבשו בין העובדים ויתרמו לאווירה מגבשת וקרובה בין העובדים. במקום להעביר שעות רבות מול המחשב בחיפוש באינטרנט קיבצנו עבורכם את 3 האטרקציות הפופולריות ביותר ליום גיבוש בצפון.

ישר נקפוץ למים בלי עיכובים מיותרים – 3 האטרקציות הן:

  • טיול רייזרים ביום גיבוש בצפון – רייזרים בצפון מעניקים לעובדים אפשרות חווייתית לפעילות קבוצתית. נהיגה עצמית ברייזרים מאפשרת לחברי הקבוצה לחוות את השטח מקרוב, מגבשת ומהנה.אפשר לשלב במסלול פעילויות נוספות כמו ארוחות בוקר מפנקות וקלילות, חווית ספא בטבע או ארוחת צהריים בלב הטבע.
    אם אתם רוצים להעניק לעובדים חוויה מחברת, מקרבת ומגבשת זו הפעילות מספר אחת.

     

  • שייט בקייקים ביום גיבוש בצפון – אם כבר הגעתם לצפון במיוחד בחודשי הקיץ החמים נעים להצטנן במי הירדן המופלאים.
    תוכלו למצוא אתרי שייט קייקים מרעננים וכיפים ברמות אקסטרים שונות בהתאם לעובדי החברה.
     
  • ביקור ביקב ביום גיבוש בצפון – התברכנו ביקבים איכותיים מאוד בישראל, אפשר לבקר ביקב המעניק לעובדים טעימות יין מגוונות מיינות היקב, הדרכה מרתקת על השתלשלות צמיחתו של היין בכלל והיקב בפרט וליהנות בחוויה קולינרית משחררת וקלילה.

  • ביקור בצימר בצפון – בצפון היפה שלנו קיימים המון צימרים המתאימים לכל המשפחה, בין אם זה צימר רומנטי בעין יעקב, או צימר לכל המשפחה בכל אחד מהמקומות האחרים בצפון.

יום גיבוש בצפון מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של פעילויות ואלו הן 3 האטרקציות הפופולריות ביותר היום.

אם אתם רוצים ליצור לעובדי החברה חוויה בלתי נשכחת שלבו לעובדים בין הפעילויות, אתם יכולים להעניק להם יום של כיף על רייזרים שהם נוהגים דרך מרחבי שטח מרתקים לתחנת שייט קייקים ומשם הם ממשיכים לביקור ביקב שם הם יתפנקו בארוחת צהריים עשירה.

חשוב לזכור, יום גיבוש בצפון, בדרום וגם במרכז מטרתו העיקרית לגבש בין העובדים בחברה ולהעניק להם תחושת חופש והנאה.

שלבו בין אטרקציות חווייתיות כדי להעניק לעובדים חוויה בלתי נשכחת, כך הם יחכו בקוצר רוח ליום הגיבוש הבא.

אם אתם צריכים רעיון נוסף לאטרקציה, אנחנו ממליצים על פעילות לייזר טאג. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לפרטים נוספים.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat