לייזר טאג במודיעין

eyal 18.05.21

מחפשים אטרקציה לפעילות גיבוש או ליום כיף באזור מודיעין? מעוניינים להתנסות בלוחמה בשדה קרב למטרות שונות? הפתרון שלכם נמצא במרחק נגיעה ממודיעין, בתוך זירת מוזיאון חיל ההנדסה.

זה הרגע להציג בפניכם את מתחמי הלוחמה של פאלקון לייזר טאג אקסטרים, הגדולים והמתקדמים בישראל בתחום, ואת החוויה העצומה שהם מעניקים למשתתפים.

מתחם מוזיאון חיל ההנדסה כפי שמעולם לא חוויתם

לשירותכם ישנן פעילויות חדשניות ומשודרגות שיצרנו לכם עם המון מחשבה ,זמן ורצון שתהנו הכי שאפשר.
להלן הפעילויות שלנו : לייזר טאג – לוחמה עם חיישני אינפרא אדום , ווטר טאג – לוחמת זירת מים המונית ,ג’לי בול – הלהיט החדש שהבאנו ארצה ובלעדי לנו במזרח התיכון ומרחב בריחה.
במוזיאון חיל ההנדסה -7 דק’ נסיעה בלבד מלטרון.

העיקרון בסדנת לייזר אקסטרים פשוט ומבנה באותה מידה. המשתתפים נחלקים לשתי קבוצות, בכל אחת מהן ממונה מפקד. כל אחד מהמשתתפים עוטה אפוד וכובע בעלי חיישנים, רובים שמזכירים מאוד M-16 (ללא מסיכות מגן או אמצעים מסורבלים אחרים) בעלי חיישנים מתקדמים, תחמושת בכמות מוגבלת הנשלטת באמצעות מחשב ועוד. כאשר פוגעים במטרה נעשה סימון באמצעות קול ורטט. בכל משחק שני שופטים, שאוכפים את קיום הכללים ומגדירים בסופה של סדנה מיהם המנצחים, בהתאם לפעילות שנבחרה: תרחיש של בני ערובה, משחק “האחרון ששורד” ועוד.

מגוון רחב של אפשרויות

מתחם הלייזר טאג בחיל ההנדסה הוא פתרון אידיאלי למחפשים פעילות לייזר טאג במודיעין והסביבה. המתחם מתאים לשורה ארוכה של פעילויות, עבור כל בני המשפחה: החל ימי הולדת או אירועי בר ובת מצווה, דרך מסיבות רווקים או רווקות ועד לימי גיבוש או לימי כיף לארגונים ולחברות. המשחק מתאים למבוגרים ולילדים מעל גיל שמונה, כשמספר המשתתפים במשחק נע בין 10 ל-80 (או 110, כאשר יש חלוקה לשתי קבוצות).

המקום מציע את הגמישות הנדרשת כל כך באירועים מהסוג הזה. ניתן לבחור בפעילות נקודתית בת מספר שעות, במרכזה משחק המתאים לכל בני המשפחה והאורחים, אבל גם אירועים המוניים בהתאמה אישית מלאה. המקום מאפשר לשלב אטרקציות שונות להשלמת החוויה, לרבות ארוחות בשטח, משחקים ופעילויות אתגריות, מתחמי קבלת פנים ועוד.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat