לייזר טאג ביער

eyal 18.05.21

משחקי לייזר, הידועים גם בתור “לייזר טאג“, הם אטרקציה מצוינת שמתאימה למכנה משותף רחב מאוד של שחקנים. האדרנלין, האתגר, החוויה שמזכירה מאוד את “הדבר האמיתי” – כולם יוצרים פעילות מהנה ובלתי נשכחת. 

החדשות הטובות הן שאפשר לקחת את ממד ההנאה כמה צעדים קדימה, בדמות פעילות חווייתית של לייזר טאג ביער. וזה אפילו יותר מיוחד ממה שזה נשמע.

לייזר טאג ביער – הדבר האמיתי

האבחנה הראשונה שחשוב לבצע היא בין סוגים שונים של לייזר טאג. הסוג הבסיסי ביותר, לייזר טאג פשוט, מבוסס על רובי חלל או פלסטיק. המשחק עצמו יכול להיות מהנה – ופעמים רבות הוא אכן כזה – אבל אין ספק שממד הריאליזם שחסר כאן עשוי לפגוע מעט בחוויה של המשתתפים.

מן העבר השני של המשוואה, ניתן להצביע על לייזר טאג טקטי שלוקח את החוויה כמה צעדים קדימה. במקרה הזה המשחק נעשה באמצעות רובים הנראים אמיתיים במלוא מובן המילה, במקרה שלנו רובים המדמים M-16 ותחמושת הנשלטת על ידי מחשב.

מעבר לעובדה שהשימוש ברובים מהסוג הזה תורם מאוד לחוויה, הוא הופך את לייזר טאג טקטי למתאים גם לאימון צבא, כולל היחידות המיוחדות והמובחרות ביותר. המתחמים שלנו בהקשר הזה מהווים היחידים בקטגוריה של לייזר טאג טקטי הפועלים בישראל, ונחשבים למובילים גם בסטנדרטים בינלאומיים.

המיקום האידיאלי: יער

ניתן לקיים לייזר טאג טקטי במגוון רחב של מקומות ומתחמים, אולם אין ספק שאחת הבחירות היותר מוצלחות שאפשר לחשוב עליה היא לייזר טאג ביער. היער מהווה מקום אידיאלי התורם לחוויית המשחק, עם שלל מקומות המסתור שהוא מציע, הניסיונות המאתגרים לפגוע בשחקנים המתחרים בין העצים והתחושה שנמצאים בסביבה אותנטית בכל קנה מידה. לא בכדי יחידות רבות של לוחמים מבצעות את האימונים באופן שוטף ביער.

היער מציע את הגמישות הנדרשת בהתאמה של המשחק או הפעילות לצרכים הנקודתיים, כפי שמתבקש בלא מעט מקרים. אם לחברה יש את היכולת לפרוש את כל הדרוש למשחק ביער, כפי שאנחנו מציעים, זהו יתרון משמעותי. לכן חשוב חברה מנוסה שיודעת את העבודה ומציעה כמה שיותר פעילויות ואטרקציות תחת קורת גג אחת, כמו שאנחנו בפאלקון לייזר אקסטרים מציעים עבורכם.

למה חשוב לשים לב?

אחת הסיבות לפופולריות של משחקי וסדנאות לייזר טאג בשנים האחרונות הוא שמדובר בפעילות שאמנם מדמה מאוד שדה קרב – אבל בפועל היא בטוחה בכל קנה מידה. כדי שהשקט הנפשי שלכם יהיה גדול אפילו יותר, חשוב לוודא שהמקום אליו פונים עומד בסטנדרטים המחמירים הנדרשים של בטיחות. אחד ההיבטים של כך הוא הנושא הביטוחי, כאשר על המפעיל להיות בעל ביטוח תקף. כמו כן נדרש אישור על הכלים בהם נעשה שימוש במהלך המשחק, לרבות אישור של מכון התקנים הישראלי.

החדשות הטובות הן שאם אתם מחפשים פעילות לייזר טאג בכלל, או לייזר טאג ביער בפרט, אתם במקום הנכון. באפשרותכם ליצור קשר לקבלת מידע נוסף על המתחמים שלנו והפעילויות שנשמח להפיק עבורכם, חלקן בהתאמה אישית מלאה.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat