לייזר טאג לילדים

eyal 02.09.21

יש חוויות שאי אפשר לשכוח בפרט כשמדובר בהנאות וביתרונות שילדיכם יכולים להפיק מזה. אדרנלין, שמחה, כיף ובעיקר שחרור אנרגיה בצורה הטובה ביותר. לא מבינים במה מדובר? בדיוק כאן רצינו להכיר לכם את עולם הילדים ומשחקי הלייזר וביניהם גם עולם הלייזר טאג והתאמתו לחוויה האישית של ילידכם. 

האם תרצו לדמות חוויה ביער במסגרת לייזר טאג לימי הולדת? הנה ההזדמנות לקבוע את המקום ולאפשר לילידכם חווית לייזר טאג ביער

מזה לייזר טאג לילדים? הכול על אודות האקסטרים והחגיגה מתחילה 

כשמדברים על לייזר טאג מדברים על חוויה בלתי נשכחת שאתם בהחלט יכולים להעניק לילדיכם שצמאים לשינויים, ריגושים ובין היתר למשחקים המושתתים על האקסטרים וגורם ההפתעה. 

לצד ניידת ייחודית המכילה את כל הציוד ופיזור הכלים בכל מקום אפשרי, הופכת זירה פשוטה לזירת יער, זירת לחימה וכל מה שתבחרו, הכול ברשות משחק הלייזר מבית לייזר טאג. אז למי זה מתאים ומי יכול לשחק בזה? 

לייזר טאג הוא משחק מבוסס לייזר ומיועד לכל גילאי הילדים כך שאם הילדים שלכם קטנים או גדולים אין זה משנה, לחוויה הזאת אתם יכולים לחשוף את כולם מתי שאתם רוצים ואיך שאתם רוצים. 

מכירים את משחק הפיינטבול? כשמדברים על לייזר טאג לילדים מדברים על משחק די דומה רק הפעם הוא מגיע ללא פגיעות או לכלוך בדומה למשחק הקודם. כמו כן, מאפשרים לכם לקבל כאן משחק ברמת אדרנלין גבוהה במיוחד ואם יש לכם לב חלש, דווקא בגלל זה אולי המשחק המושלם הזה יכול להתאים לכם. 

לייזר טאג – מאיפה ואיך המשחק מתחיל? 

המשחק מבוסס נשק לייזר ובתוכו מערכת שיודעת להתריע לכם בין היתר כמה “חיים” נותרו לכם וכמה פגיעות ביצעתם. במסגרת המשחק תקבלו אבזור מלא החל אפוד, קסדות ובעיקר מכשיר מדמה נשק ואיכותי ביותר בעל חיישנים וכד’. 

תוהים אם המשחק מספיק בטוח לילידיכם? כמו לא מעט משחקים גם כאן שמה לה החברה את כל בדיקות התקן המחמירות של מכון התקנים – הכול כדי שלא ליצור משחק מסכן חיים או פוגעני. 

בין כל היתרונות של המשחק, כאן תוכלו להגיע למקום אבל המקום עצמו יכול לאתר אתכם ולספק לכם את כל הציוד ובסופו של דבר ליצור לכם בדיוק את זירת האדרנלין הטובה ביותר בעיר! 

במקביל ניתנת לכם האפשרות להזמין את השירות ליעד שתבחרו והוא כבר יגיע עם ניידת שתכלול בתוכה את כל הנדרש כדי לקיים טוואי שטח מרגש, מפתיע ובעיקר מהנה. 

חוגגים יום הולדת ליקיריכם? ללא קשר לאירוע חד פעמי או רב פעמי, הדרך להתרגש ולהעצים את האדרנלין עוברת בלייזר טאג. מחפשים להפתיע ולקיים מהלך חשיבה שהוא “מחוץ לקופסה”? אפשרו לעצמכם כאן ועכשיו לקחת את גורם ההפתעה צעד אחד קדימה באמצעות פעילות לייזר בלתי נשכחת, מאתגרת ובעיקר מהנה- בהבטחה! 

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat