פעילות לייזר טאג לחגיגת יום הולדת

eyal 18.05.21

יום הולדת מגיע רק פעם בשנה. בכל שנה, רבים מחפשים אחר האטרקציה המושלמת, שתהיה מיוחדת באמת ותגרום להנאה עצומה אצל חתני השמחה והאורחים גם יחד. החדשות הטובות הן שלנו, בפאלקון לייזר טאג אקסטרים, יש פעילות כזו בדיוק.

זה הרגע להציג בפניכם את היתרונות של פעילויות לייזר טאג לימי הולדת ואת האופן בו החוויה מושגת דרך המתחמים עמוסי האטרקציות שלנו.

יום הולדת בסטנדרט אחר

פעילות לייזר טאג היא אחת הפעילויות החמות בשנים האחרונות, ולא קשה להבין מדוע. מדובר במשחק או בסדנה בני כמה שעות, במהלכם מתחרים ביניהם השחקנים באופנים שונים: החל ממשחק בין שתי קבוצות ועד למשחקי שבויים או “האחרון ששורד”. השורה התחתונה היא שכל שחקן חייב לנסות לפגוע כמה שיותר באחרים, באמצעות רובה הלייזר, וכמובן להימנע מפגיעות בו עצמו. פעילות השחקן תקבע את הניקוד שלו, ותאפשר להגדיר בסופו של יום את המנצחים.

כשמדברים על לייזר טאג, חשוב לבצע אבחנה בין שתי קטגוריות עיקריות. ראשית יהיה זה לייזר טאג סטנדרטי, המבוסס בעיקר על רובי פלסטיק או רובי חלל. זוהי פעילות שעשויה להיות מהנה, אולם כמובן שהיא לא מדמה את “הדבר האמיתי”. לכן היא נחשבת למעט פחות מרשימה ומתאימה בעיקר לילדים עד סביבות גיל עשר.

לייזר טאג טקטי נחשב למילה האחרונה בתחום, בישראל ובעולם. הסיבה לכך היא שהמשחק נעשה באמצעות רובים בעלי נראות אמיתית של M-16 – ציוד שמאמן למעשה חיילים ויחידות מובחרות – מה שכמובן תורם להיבט המציאותי של החוויה ומשדרג אותה. המתחמים שלנו, שהם היחידים בישראל שמציעים לייזר טאג טקטי פר הגדרה, מיועדים לימי הולדת החל מגיל 10-8 ועד כל גיל למעשה. הארסנל שלנו כולל כ-120 נשקים, כשהפעילות עצמה מועברת על ידי מדריכים בוגרי היחידות המובחרות של צה”ל וכוחות הביטחון.

כל האפשרויות במקום אחד

אנחנו מציעים עבורכם את האפשרות ליום הולדת חד פעמי. תוכלו לקיים את יום ההולדת באחד מבין שלושת המתחמים העצומים שלנו – מתחם חיל ההנדסה, לייזר טאג ניר דוד ו-Water Tag ניר דוד – כאשר באפשרות החברה להגיע עם הציוד ולפרוס אותו בכל מקום למעשה. כך חצר הבית שלכם, היער הקרוב או אפילו המשרד יכולים להפוך מהר מאוד להיות זירת לוחמה מהנה לכל דבר ועניין.

לצד המשחק הנבחר, ניתן לארגן פעילויות המשלימות את חוויית יום ההולדת. אנחנו שמים דגש משמעותי על המשתנים האחרים המרכיבים את משוואת האירוע, לרבות מתחמי קבלת פנים, ארוחות שטח עבור האורחים, פעילויות אתגר ואטרקציות נוספות.

אחד היתרונות שלנו הוא היכולת להפיק יום הולדת בהתאמה אישית מלאה למאפייני החוגגים וקהל היעד, כולל במספר המשתתפים, בסוג הפעילות ובצורת החלוקה לקבוצות. נשמח לסייע לכם בארגון יום ההולדת וללוות אתכם לכל אורך הדרך, עד אשר האירוע יוכתר בהצלחה מלאה.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat