פעילות אקסטרים ליום מיוחד!

toval 17.06.18

ימים מיוחדים ישנם רבים וטובים, כאשר כיום אנו רוצים למצוא סיבה למסיבה, לחגוג כל מאורע,  בין אם מדובר ביום הולדת, יום גיבוש לעובדים, הצלחה של עסק, יום נישואין, או אפילו סתם יום חופש עם חברים וחברות.

כדי לעשות זאת, רבים מחפשים אחר פעילות מיוחדת המתאימה לימים מיוחדים שבו רוצים ליהנות עם האנשים הקרובים, לאתר אחד את השני ואף לגבש עובדים או קבוצות של אנשים מבוגרים, כמו גם של בני נוער וילדים.

אבל איזה פעולות אקסטרים הפכה לתופעה כובשת? על לייזר טאג כבר שמעתם?

לייזר טאג היא פעילות כיפית במיוחד אשר הגיעה אלינו מארצות הברית בסביבות 1979 והיא הפכה פופולרי בעולם, וכעת הפעילות פופולארית גם בישראל, תוך שישנן שלל מקומות בהם ניתן למצוא את פעילות האקסטרים הכה כיפית הזאת!

למעשה, מדובר במשחק שמשחקים עם רובים אשר מוציאים אור אינפרא אדום והוא כזה שבאמצעותו ניתן לחסל את היריבים. המשחק ממדמה קרב אמתי בשטח אש, תוך חלוקה של המתמודדים לקבוצות כדי שכל אחת תנסה לכבוש את היעד, להשתלט על הקבוצה השנייה והכל במלחמה המתרחשת בשטח בנוי עם שלל אטרקציות, מקומות מחבוא, קירות, בניינים ואלמנטים שמדמים  קרב קשוח ואמתי.

כיום לייזר טאג התפתח לשלל קונספטים וסגנונות משחק פנימיים וחיצוניים, והוא משחק מלא אדרנלין אשר כולל סימולציות של לחימה, משחקי ספורט, או אירועי ספורט תחרותיים, כולל לחימה טקטיות ומטרות משחק מדויקות.

למי מתאימה פעילות כזאת?

פעילות לייזר טאג מתאימה לשלל מועדים כגון:

ימי הולדת – לימי הולדת לילדים, מבוגרים, בני נוער פנסיונרים ועוד. פעילות מסוג זה הינה כיפית במיוחד ומספקת את כלל האטרקציות והאתגרים שכולם אוהבים.

גיבוש עובדים – לייזר טאג היא פעילות מעולה לגיבוש עובדים. באמצעות “לחימה” של שתי קבוצות יכולים החברים בקבוצה להכיר אחד את השני טוב יותר, לשבור את הקרח בין אחד לשני כמו גם עם המנהלים, ניתן באמצעות הפעילות ליהנות מיום כיפי מושלם ולפנק את העובדים בפעילות מלאת ריגוש וכזאת אשר שוברת את השגרה!

פעילות לבני נוער–  אם אתם רוצים לחזק את ביטחונם העצמי של בני נוער, אם אתם רוצים לגבש או אפילו לחגוג יומולדת מיוחד במינו: פעילות מסוג זה נחשבת פעילות מושלמת!

אז קדימה כדי ליהנות מיום ייחודי זה הזמן למצוא חברות המפעילות לייזר טאג באזורים שונים בארץ תוך בחירת פעילות איכותית וכיפית במיוחד!

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat