אטרקציות לאירועים שמבוגרים מאד נהנים מהן!

toval 18.11.19

ארגון אירוע שייקחו בו חלק מבוגרים הוא הפקה שלמה ולא פשוט לבצע אותה. אם בדרך כלל חושבים על ילדים כאשר חושבים על הנושא של הפקת אירועים ובחירה של אטרקציות אבל כשזה מגיע למבוגרים – מסתבר שהמשימה לא הרבה יותר קלה. בדומה לילדים – גם המבוגרים רוצים ליהנות, לחוות חוויות מרגשות ולסיים את האירוע עם טעם טוב ועם הרבה כיף והנאה. הנה כמה רעיונות לאטרקציות שמתאימות למבוגרים ומתבררות כמוצלחות כל פעם מחדש!

משחק חשיבה – חפש את המטמון או חדר בריחה

ללא ספק יש הרבה הנאה בהפעלה של המוח והראש. כשהפעילות מבוצעת עם חברים, בקבוצה ותוך כדי עבודת צוות – ללא ספק אי אפשר שלא ליהנות בה. אפשר להוסיף נופך נוסף לפעילות בדמות תחרות בין שתי קבוצות או בין כמה צוותים ואז בטוח שתהיה פעילות מלאת אדרנלין ורצון לנצח ולהצליח. פתרון החידות או ההתקדמות במשחק הופכים לתמריץ למאמץ המוחי והפעילות מהנה ומלאה בכיף!

מסיבת ריקודים, מוזיקה וקריוקי

מי שהופך להורה ומתקדם בגילו מרגיש לעיתים שמסיבות מיועדות כיום לילדים או בני נוער בלבד. מסיבות שמתאימות למבוגרים ומתבססות על מוזיקה של שנות ה- 80 או ה- 90 הפכו לנדירות אך למבוקשות מאד. מסיבה שכזאת יכולה להחזיר אחורה בשנים כל מבוגר שפתאום ירגיש שחזר לשנות הלימודים שלו בתיכון או בחטיבת הביניים והוא מגיע אל אולם הספורט של בית הספר להיפגש עם החברים במסיבה. אפשר בנפרד או במקביל להציע אטרקציה של קריוקי וכך כל אחד מהמשתתפים יכול להגשים את חלום השירה הבלתי מוגשם שלו.

לייזר טאג – המילה האחרונה בבילוי למבוגרים!

גם מבוגרים נהנים להחזיק אקדח פלסטיק ביחד, לכוון אותו על מי שנחשב לאויב שלהם ולירות בו. כאשר זה חלק ממשחק מבוקר שאין בו פגיעות בגוף או בנפש ללא ספק יהיה מדובר באטרקציה מהנה ומעניינת מאד. כיום אפשר למצוא פעילות לייזר טאג במרכז שמתאימה כבילוי חברתי, בתור יום גיבוש לעובדים של משרד או חברה או לציון אירוע שישתתפו בו אך ורק מבוגרים. עם אטרקציה שכזאת אפשר לבחור האם להוסיף גם אביזרים נוספים שישפרו את האווירה ויהפכו את המשחק בין הקבוצות לשדה קרב אמיתי – תוספת של נשק ותחמושת, שדרוג לאקדחים טובים או משוכללים יותר, הצבת אוהלים בצבעי הסוואה שיהפכו את מקום המשחק למלחמה אמיתית וכמובן – הצחוק וסגירת החשבונות האישיים הם מה שיהפוך את האטרקציה למוצלחת ומומלצת. מדובר בפעילות שמתאימה גם לקבוצה קטנה וגם להרבה משתתפים שמתחלקים לכמה צוותים נפרדים. מדובר בשבירת שגרה של ממש ולא בכדי האטרקציה הזו נחשבת היום למבוקשת ופופולרית מאד בקרב מנהלים שמחפשים רעיון חדיש ומעניין ליום הגיבוש הבא לעובדי המשרד.

טיול ומסעדה

אין כמו יציאה לחיק הטבע, ללמידה אודות אתר או מקום מסוים או לשמוע סיפורים מרתקים על הקמת המדינה. תמיד יש לאן לטייל ולראות מקומות חדשים. כאשר מתאימים את המקום והמסלול לתנאי מזג האוויר אפשר ליהנות מהאוויר הצח ושבירת השגרה מחוץ לבית או לעבודה והטיול יספק אינספור חוויות וזיכרונות חדשים שיישארו עם המשתתפים לעד.

טיול אתגרי – לחובבי אדרנלין

אם מחליטים ללכת על כיוון ספורטיבי ואתגרי שבו כולם יגיעו בטרנינג ויתכוננו להתלכלך, אפשר ללכת על סנפלינג אתגרי שיכלול את כל האטרקציות שמהן רובנו רועדים: אומגות, סנפלינג בנחל, סדנאות מיוחדות לקבוצות ועוד… במקרה שרוצים ללכת על הכיוון הזה, כדאי לקחת בחשבון את אופי המשתתפים ולוודא שהם זורמים. מה שבטוח עדיף להכין אותם מראש ולא לעשות זאת כאירוע הפתעה.

 

אטרקציות למבוגרים – כי לכולם מגיע ליהנות!

עם היצע כל כך גדול של אטרקציות ואפשרויות אפשר לארגן אירוע למבוגרים כך שהפעילות שבו תתאים בדיוק למי שאמור לקחת בו חלק וללא ספק האירוע יסתיים עם הרבה הנאה, כיף וטעם של עוד. בדרך זו אפשר להכיר אנשים בצורה שונה וליצור חברויות חדשות גם עם אנשים שפחות מכירים.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat