רעיון לפעילות בר מצווה

toval 14.06.18

אם אתם מתכננים בר מצווה כיפית במיוחד ורוצים להעניק לילדכם חוויה יוצאת דופן, חשוב שתדעו כי מבין שלל רעיונות לבר מצווה בולטת פעילות אחת אשר גם מגבשת את הילדים והחברים, וגם מעניקה לילד בר המצווה יום מלא הרפתקאות אדרנלין וחוויות בלתי נשכחות.

אבל מהי הפעילות הזאת?

פעילות מעולה לבר מצווה היא לייזר טאג – פעילות שהגיעה לארץ מארצות הברית והפכה במהרה לטירוף של ממש!

פעילות לייזר טאג מקנה לילדים בר המצווה ולחברים שלנו את ההזדמנות המושלמת להיות לוחמים אמתיים ולעבוד בעבודת צוות מושלמת ליום אחד, והכל בלוחמה בשטח בנוי באמצעות ציוד ורובי לייזר כמו גם מדים של חיילים אמתיים שלל ציוד מתוחכם.

חוויה זאת כמו משחקי אקס בוקס מתרחשת למעשה בשטח פתוח היא יכולה להתקיים באמת ולא רק מול המסך, אלא ביער, בשטח בנוי, ליד הים או בכל מקום אטרקטיבי, תוך שכיום ישנן הרפתקאות לייזר טאג הפרוסות בכל רחבי הארץ.

מה החוויה מקנה לילדים?

באמצעות חוויה מגבשת זאת אשר בה מתחלקים הילדים לשתי קבוצות, יכולים הילדים להרגיש את שיא האדרנלין, להתגבש יחדיו, לשבור את הקרח ולגלות אחד על השני דברים חדשים ונפלאים!

לייזר טאג היא פעילות אשר מדמה קרב בין צוותים כמובן, כאשר הילדים שהופכים יחדיו לצוותים, יחד מגבשים מטרות, יוצרים טקטיקות לוחמה, זוחלים ומתחבאים מבצעים מארבים והכל באמצעות חוויה מלאת צחוק, רגשות אדרנלין וכיף לא נורמאלי! כיום ישנם שלל קונספטים של לייזר טאג בין אם מדובר בחללית המתקרשת לכדור הארץ אותה יש לחס, לבין אם מדובר בלוחמה מול מפלצות, דרקונים אש שאר אויבים.  משחק זה מתאים לילדים וילדים מהכיתה לילדים מהמשפחה ואפילו לילדי בר מצווה אשר רוצים לבלות יום כיף רק עם האנשים הכי קרובים!

אז בכל הנוגע אל רעיונות לבר מצווה – לייזר טאג יכולה להיות חוויה מדהימה בעוד שכדי ליישם אותה: יש כבר להתקשר אל המתחם הפעילות הקרוב ביותר למקום המגורים שלכם, להזמין מקומות וכרטיסים ליידע את כל החברים ולהפתיע את חתן בר המצווה עם חגיגה מיוחדת עבורו ועבור החברים!

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat