13 פעילויות לבר מצווה

toval 02.10.19

אירוע בר מצווה זהו אירוע מרגש במיוחד עבור הנער שמגיע לגיל מצוות וכמובן גם עבור הוריו שנהנים לראות את הילד שלהם שהופך להיות נער בוגר.
האירוע אותו חוגגים לנער ביום הגדול שלו אמור בהחלט לשאת אופי בוגר ושונה מכל מסיבת יום הולדת רגילה. אחרי הכול כבר לא מדובר בילד קטן. הנער מציין את היום הגדול אשר בו הוא למעשה עובר מעולם הילדות אל עולם הבגרות. הוא נעשה גדול ובוגר ועל פי היהדות יש לכך משמעות רבה. מרגע היותו בר מצווה הוא נעשה אחראי על עצמו והוא מחויב בקיום כל המצוות ממש כמו הוריו וכל העולם הבוגר סביבו.
ברור כי האירוע אותו חוגגים לו ואיתו אמור לשאת אופי ייחודי ושונה.

להלן נמנה 13 פעילויות שעשויות לתת מענה איכותי ומושלם למסיבות בר מצווה.

  1.  מצגת אטרקטיבית –
    הכינו לילד מצגת שתשלב קטעי וידאו משנות ילדותו ועד הגיעו לגיל בר מצווה. המצגת יכולה להיות הפתעה עבור הילד כאשר בו תוכלו לשלב ברכות שתאספו מכל המעגל הקרוב והרחוק של הילד משך כל השנים. זה יכול לכלול ברכה מהגננת עליזה שעוד זוכרת את החתן מגיל ארבע וזה גם יכול לכלול ברכות של הדודים, החברים הקרובים הסבים ועוד. מדובר בהחלט בתוכנית מרגשת עבור החתן ובני המשפחה.
  2.  מירוץ מצוות –
    אירוע בר מצווה כשמו כן הוא. הנער הופך להיות מחויב במצוות. תוכלו ללכת על מבצע של איסוף מצוות כבר מערב בר המצווה ועד ליום האירוע למחרת. זה יכול להתחיל בתפילת ערבית, במצוות הפרשת חלה, חלוקת ממתקים בבית חולים, ביקור אצל דודה קשישה בבית אבות, תפילה בכותל וכו’. זוהי בהחלט דרך מיוחדת להתחיל את החיים הבוגרים עם יתרה של מצוות.
  3.  קטעי סטנד אפ –
    לצורך כך יהיה עליכם להיפגש עם איש מקצוע שיכיר אתכם מקרוב ויבנה תוכנית משעשת על המשפחה ובייחוד על החתן. כולם ייהנו מתוכנית כזו!
  4.  ביטוי אישי של חתן בר המצווה –
    נער שמיטבי לנגן על כלי מסוים, ייהנה להפעיל את הקהל באמצעות נגינה על גיטרה, אורגנית וכדומה.
  5. הופעה של זמר נערץ –
    זוהי הזדמנות לפרגן לנער את הזמר האהוב עליו.
  6. סיור
    יש כאלה שמפתיעים את החוגגים כאשר בעיצומו של האירוע מוצאים אותם למעין טיול קטן במקום לא מרוחק. הפעילות משדרגת מאוד את כל האירוע.
  7. פעילות אתגרית –
    תוכלו ללכת על טיול למקום אטרקטיבי שיכלול פעילות אתגרית כמו סנפלינג, אומגה או באנג’י. כל המשתתפים ייהנו מחוויה ייחודית ומאתגרת.
  8. משחקי לייזר טאג –
    משחקים מלהיבים במיוחד המתאימים לבני נוער. פעילות לייזר טאג הינה מגבשת, תחרותית ומלאה באדרנלין. אלו ייהנו ממשחק מהנה במיוחד ומזיכרונות שימשיכו ללווות אותם עוד הרבה זמן אחרי האירוע.
  9. מופע תופים –
    אין כמו מופע קצבי המלווה בתופים או בדרבוקות המעצימים את האירוע ואת החוויה. במיוחד מתאים הדבר לבנים שמתחברים מאוד לכלים הללו.
  10. איסוף טיפים –
    כחודש לפני יום האירוע תפנה המשפחה של הנער אל 13 דמויות מהעבר וההווה ויבקש מהם טיפים, תובנות או עצות לרגל הגיעו גיל בר המצווה. את אלו יש לערוך בצורה מרתקת עבור הנער וכל המשתתפים. ההנאה מובטחת.
  11. סדנת אפייה –
    גם בנים נהנים לאפות ולצאת עם יצירה פרי ידיהם.
  12. סיור בכותל –
    העלייה לתורה יכולה לכלול מופע תופים עם שופרות ואח”כ סיור במנהרות הכותל וכל האזור.
  13. משחק מונחה
    צוות מקצועי שילווה את החוגגים במשחק ייחודי שירתק את כולם.

בכל מקרה, כשאתם בוחרים פעילות כלשהיא חשוב שזה יהיה בשיתוף עם ילד בר המצווה על מנת לתאם ציפיות ולהכניסו לאווירת המסיבה. בגיל הזה הילדים מעדיפים לנהל את מרבית הלו”ז של הארוע. מה שחשוב, שלא משנה מה בחרתם שתהיה תמיד מוזיקה טובה, כיבוד שווה ואווירת חברים טובה – זה סוד ההצלחה של כל הארוע.

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat