5 יתרונות במשחק לייזר טאג שכדאי שתכירו

eyal 06.10.21

כבר בשנות השמונים דיברו על לייזר טאג רק במונחים אחרים. לייזר טאג הוא בעצם “לייזר פורס” ומקורו בהמצאת בנו של פיזיקאי משועמם אשר צפה באדיקות והעריץ את הסרט מלחמת הכוכבים ובהשראתו לקח את הדבר והפך שאותו משחק מחשב לייזר פורס לימים לייזר טאג. 

אז מה אתם אוהבים לעשות בשעות הפנאי? רוצים לצאת מהשגרה ולהפוך אותה למשהו מעניין ומאתגר עבור עצמכם, הילדים והסובבים אתכם? במאמר שלפניכם נדבר על לייזר טאג ביער או בכל סביבה והיתרונות של המשחק שכבש את המדינה. 

לייזר טאג ביער או בכל מקום אחר שתבחרו 

בתחילת המשחק או נכון יותר הקרב שתדמו, יחלקו המדריכים את השחקנים לשתי קבוצות כך שהמחשב החכם והמשחק החכם יידעו לזהות הן את “האויב” והן את “הטובים במשחק” (היורים, הנפגעים וכל השאר). 

בסיומו של המשחק יפיק המחשב עצמו דיווח מלא ויספר לשתי הקבוצות מי המנצח בכל הסיפור הזה – הכול בהתאם למי שירה יותר ומי שנפגע פחות. 

אז מה כל כך מדהים במשחק שכבר כבש את כולם? בין שתבחרו לייצר את הלחימה במקום מסוים או לדמות לחימה ביער, לייזר טאג מאפשר לכם משחק מדהים וכמה יתרונות שחשוב שתכירו. 

משחק הגון נטול לכלוך, זהו היתרון הראשוני של אנשים שמחפשים משחק מדהים שלא יחזיר אתכם הביתה במראה מרושל או מלוכלך, בפרט אם תבחרו לסיים את המשחק ועדיין להישאר במראה המושלם שאיתו הגעתם. 

ללא פציעות וללא סרבול, הנה לפניכם עוד שני יתרונות שהם קריטיים לכל משחקי לייזר טאג בפרט אם במשחק הזה מעורבים ילדים או אנשים עם מוגבלות קלה. כאמור, מבין כל המשחקים הנה עוד שני יתרונות שמלמדים כי יש בהחלט משחקים שיכולים להוציא אתכם או את הילדים שלכם עם ערך מוסף מדהים. 

האם המשחק מגביל בצורה כזו או אחרת? מה הגילאים? 

יתרון שלישי הוא עניין הגיל, מבין כל המשחקים, משחק זה מתאים את עצמו גם למבוגרים וגם לילדים שהגיעו לגיל שמונה ורוצים לקחת החוויה והאתגר של משחקי החוץ המדהימים ביותר. מה היתרון? בעיקר ילדים שמוציאים אנרגיה, מרץ בצורה הנכונה ביותר מבלי שאף אחד יפגע. יתרון נוסף ורביעי הוא עניין של משחק פשוט, קל וכמה שפחות מסורבל לכל המשתתפים. 

ללא הגבלת כדורים – ככה משחקים את המשחק הנכון 

היתרון הנוסף והחמישי הוא לא האחרון מאידך גיסא, אפשר בהחלט לומר שהכי כיף לשחק משחק בו לא מגבילים אתכם במספר הכדורים וכך יוצרים משחק עם סיפוק רב על כל המשתמע מכך. 

כמו כן, אם נוסיף לכל שאר היתרונות את יתרון ההגנה, הביטחון והיכולת לעבור מנקודה לנקודה בלי להתאמץ נשימתית שהרי הגעתם למשחק המדהים ביותר ששווה להכיר. 

רוצים להתחיל לשחק? בואו להכיר לייזר טאג מקרוב ולהתמכר לחוויה. 

וואטסאפ חייגו אלינו שלחו לנו מייל
חדש ומגניב!
פעילות ניידת
עד אליכם
×

WhatsApp Chat